Blogas, blogas maistas

Posted on sausio 27, 2007. Filed under: Istorija, Lova, Seksas, Vaikinai |

Praėjusią savaite, padariau tai, ko nebuvau dariusi prieš tai. Iš karto po to kai pasimylėjau su vaikinu, su kuriuo susipažinau tą vakarą (žinoma buvau tai darius ir prieš tai, bet tai daugybė kitų istorijų), apsirengiau ir išėjau. Turiu omenyje, kad net nelikau visiems pasiglaustymams, kurie yra būdingi po sekso, ir kurie yra mano mėgstamiausia dalis. Ne, aš apsirengiau šviesos greičiu ir išsinešdinau iš ten.

Štai koks “nuostabus” buvo seksas.

Nors tam ir neteikiau ypatingai didelių vilčių. Tačiau grįžkime šiek tiek laiku atgal…

Aš susipažinau su juo ir jo draugu klube. Pradėjau kalbėti su jo draugu, pavadinkime jį Tadu, nes jis truputį primena mano pažįstamą Tadą. Tadas stengėsi palaikyti pokalbį, bet kai tik atsisėdau, o jis to nepadarė, aš supratau, kad jam nelabai patinku. Kurį laiką pašokau, tada truputį pakalbėjau su jo draugu, pavadinkim jį Jonu, pratęsiant gerą Lietuvių liaudies pasakų motyvą.

Jonas buvo gan mielas, bet Tadas turėjo patrauklesnę asmenybę. Vienaip ar kitaip, Tadas buvo jau išbrauktas iš mano meniu. Nepaisant to turėjau pakankamai daug užuominų, kad Jonas buvo gerokai susidomėjęs manimi (tokios kaip kad jo liežuvis mano burnoje).

Bučinys nebuvo ypatingas. Visu pirma, skonis buvo kaip kad kramtytum nudegusią cigaretę. Aš visiškai nesu prieš rūkymą, aš tiesiog už gabalėlį kramtomosios gumos, po cigaretės — šis vaikinas matyt buvo prieš tai.

Kita problema buvo rutina. Jis vis darė tą patį per tą patį. Nebuvo nei erzinimo, nei švelnių įkandimų, neprisimenu, kad jis būtų net bučiavęs mano skruostus, ausis ar kaklą. Nuobodu! Nežinau dėl kokios priežasties, bet vis tiek su juo bučiavausi — buvau pavargus, išgėrus ar dar kas.

Po kurio laiko prie mūsų priėjo Tadas, kad atsisveikintu. Aš pasistengiau akimis jam perduoti “tai galėjai būti tu”, ko aš tikiu jis nepastebėjo.

Aš tikrai turėjau susiprasti, kad jeigu bučinys buvo vidutinis, tai seksas tikrai bus prastesnis, bet kažkodėl (mielas alkoholi, ačiū) buvau sau į galvą įsikalusi tai, kad seksas bus geresnis.

Grįžome pas jį, nusirengėme. Glamonių buvo minimaliai, bet aš buvau pakankamai susijaudinusi, tad jis pasieme prezervatyvą.

Aš nesu “Man Svarbu Penio Dydis” mergaitė, bet penio dydis tikrai vaidina tam tikrą rolę, jei nesi įvaldęs jokios technikos. “Dideliems” vaikinams dažniausiai nereikia taip sunkiai dirbti, kad privestų merginą iki orgazmo, taip jau yra. Ne tokie palaiminti vaikinai turi dirbti kur kas sunkiau, bet vis tiek gali būti nuostabūs meilužiai. Bet jiems reikia pasistengti.

Jonas visiškai nesistengė. Visos jo pastangos nebaigti baigėsi po 20 sekundžių. Jam vis reikėdavo ištraukt, kad nepasėtų savo sėklos. Jis taip pat aiškino, kaip nuostabu būti manyje. Pamalonino, bet neypatingai, žinant tai, kad jo “greitis” siekė ‘net’ 4 įkišimus per minutę.

Buvo baisu.

Tarsi būčiau mylėjusis su nekaltybės dar nepraradusiu vaikinu, tačiau šiam jau buvo apie 30 ir spėju (tikiuosi) jis nebuvo nekaltas. Niekada dar neteko atimti nekaltybės iš vaikino (bent jau kiek pati žinau), ir tai tik padaryčiau, jei tikrai jausčiau stiprius jausmus jam.

Galvoje virpėjo mintys, kad jei praleisčiau naktį su juo, seksas būtų kur kas geresnis antrą ar trečią kartą. Dažniausiai pirmas kartas visada būna prasčiausias. Bet problema ta, kad aš nesusitikinėjau su Jonu, net neplanavau to daryti.

Deja, mes kalbame apie tokį prastą seksą, kad vien tik mintis praleistį naktį šalia jo man buvo baisiausias košmaras. Tad kai tik buvo atsikratyta prezervatyvu, viskas ko aš tik norėjau, buvo įsėsti į taksi ir kuo greičiau grįžti namo, į savo lovą.

Ir kaip visada, pritaikius pasimatymų Merfio dėsnius, Jonas man pasambino. Mažiau nei per 24 valandas. Ir parašė du SMS. Tikrai nebūčiau nustebusi jei jis paskambintų dar kartą šią savaite. Kodėl? Pakartokime visi drauge:

Tie, kurių nenori — visada paskambina, o tie, kurių nori — niekad nepaskambina.

Niekaip nenustoju mąsčiusi, kaip gi viskas būtų pasisukę, jei būčiau nusikabinusi Tadą. Gal bučinys būtų buvęs geresnis, o jis pats būtų buvęs geresnis lovoje (tikrai abejoju, kad jis galėtų būti prastesnis, nors nemėgstų tampyti likimo už ūsų).

Praėjusią savaitę, turėjau pasimatymą su vaikinu (pavadinkim jį Tomu) ir mes kažkaip pradėjome diskusiją apie seksą. Tomas sakė, kad kai kurie žmonės sako, kad seksas tai tarsi maistas ir net kad prastas seksas yra geriau negu jokio, bet jis pats su tuo nesutinka. Asmeniškai man, net jeigu pritrūksta orgazmų, seksas dažniausiai suteikia tam tikrų malonumų (bučiniai, glamonės, artumas).

Šiuo atžvilgiu turiu sutikti su Tomu. Taip pat, kaip kad yra prastas maistas, toks pats būna ir seksas:

Tiesiog prastas.

Make a Comment

Parašykite komentarą

8 atsakymai to “Blogas, blogas maistas”

RSS Feed for Varpos ir Vaginos Comments RSS Feed

Linksma. Pačiam teko patirt tokių nuotykių (kalbu ne apie blogą seksą, o apie vienos nakties nuotykius), bet kažkaip manau, kad padoriai merginai tas netinka. Nors, kita vertus, nepadoriais pabūti visiems kartais reikia!

Na, aš savo seksualumo neslepiu. Esu jauna, išvaizdi moteris, kuri gali sau leisti pasilinksminti, ypač kol dar nėra raukšlių ant kaktos.

Aš visgi norėčiau paklausti — ką daryti nekaltybės dar nepraradusiems vyrukams?

[…] besibučiuojantis vaikinas, su kuriuo aš buvau susitikus praeitą savaitę? O gal tai buvo Jonas, žmogus-bučinys-cigaretė-20 sekundžiu? Nagi. Manau tikrai […]

Shudas briedas kashkokis durna boba.. o gal
durna apinka ir trauma vaikyste ar ishsivadavimas
is kaimo ir miesto ytaka… kad ir kajp apgailetina

Kaisa = Jonas? Cia tu? Ne, cia ne aplinka kalta, tiesiog seksas su tavimi buvo labai prastas…

Skaistuoli, nesakyk jai to. Permiegok su ja ir jei net nieko nepavyks — bus praktika.

kaisa ira kaisa o ne joks Jonas ir jokio sekso
su tavim nebuvo, jeigu butu buve zinotum kas yra
tikras malonumas ir nerashinetum chia briedu

“Tie, kurių nenori — visada paskambina, o tie, kurių nori — niekad nepaskambina.” Paskambina, po to kai supranti, ka ne taip darei ir ko is tikro nori🙂


Where's The Comment Form?

    Apie

    Dar viena sostinės mergina rašanti apie savo intymius nuotykius ir seksą. Tai taip pat originalu, kaip ir atsakymas vaikinui ar merginai “Buvau užimta”, kuris tau skambino ar rašė el. laiškus ir kuris tau nepatinka.

    RSS

    Subscribe Via RSS

    • Subscribe with Bloglines
    • Add your feed to Newsburst from CNET News.com
    • Subscribe in Google Reader
    • Add to My Yahoo!
    • Subscribe in NewsGator Online
    • The latest comments to all posts in RSS

    Metainformacija

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

