Debesuota su pragiedruliais

Posted on sausio 28, 2007. Filed under: Atstūmimas, Gyvenimas, Pasimatymai, Vaikinai |

Spėkite, iš ko gi aš šiandien gavau du SMS’us ir kas gi man skambino du kartus per pastarąsias septynias dienas?

Ar tai buvo žavusis mano bendradarbis, kuris pakvietė mane į pasimatymą, bet taip nieko ir nesuorganizavo (pavadinkime jį Bailiu, nes būtent toks jis ir yra)? Ar tai buvo Tomas, nerealiai gerai besibučiuojantis vaikinas, su kuriuo aš buvau susitikus praeitą savaitę? O gal tai buvo Jonas, žmogus-bučinys-cigaretė-20 sekundžiu? Nagi. Manau tikrai atspėsite.

Teisingai, tai buvo Jonas. Kai gavau paskutiniąją jo žinutę juokiausi taip garsiai, kaip gali juoktis vieniša mergina, kuriai skambina ne tas vaikinas.

Suprantate su kuom man tenka kovoti?

Tiesa pasakius, man šiek tiek jo netgi ir gaila. Žinutė perskunkta dvidešimt metų naudojamomis banaliomis frazėmis: “Labas, čia Jonas. Kaip sekas? Gal susitinkam?”. Buvo skaudu skaityti.

Aš tarsi net girdėjau, kaip jo geriausias draugas duoda jam patarimą neskambinti man kelias dienas ir viską daryti paprastai — “kasdieniškai”.

Tiesa pasakius aš esu girdėjusi tą patarimą ir pasižiūrėkime tiesai į akis — kai planuojate visą žaidimo eigą, nes nesate tikri, kokie dabar Jūsų santykiai su tuo žmogumi, dideli šansai, kad jokių santykių ir nėra.

Nesupraskite neteisingai. Aš pati nesu ponia “nė karto neatstumtoji”.

Kai Bailys mane pakvietė į pasimatymą aš buvau devintame danguje. Buvome sutarę net kurią dieną susitiksime, bet planai sugriuvo dėl nenumatytų kliūčių. Aš pasidomėjau gal jis norėtų perkelti pasimatymą į kitą dieną, bet jis maloniai išsisuko. Prabėgo visos atostogos, mes grįžome į darbą ir… Nieko.

Viskas buvo jo rankose, bet specialiai ar ne, jis atsisakė pajudinti bent mažiausią savo pirštelį. Aš galėjau jam nusiųsti žinutę, kad ponas bent kiek pasikrutintų, bet pasirinkau to nedaryti, nes buvo akivaizdu, kad jis apsigalvojo. Jeigu jau jis taip norėtų su manimi susitikti, tai būtų ir pranešęs, teisingai?

Teisingai.

Tad ir visų šitų nuotykių praeitą savaitę su Tomu ir klube su Jonu priežastis yra ta, kad pamirsčiau apie poną Bailį. Argi nekeista, kaip mes galime prisirišti prie žmonių, kurių beveik nepažįstame? Nesvarbu.

Tad štai mano “orų prognozės” sekančiai savaitei.

Jonas paskambins dar vieną kartą kažkur kitos savaitės pradžioje ir pagaliau supratęs mano užuominą liausis stengęsis. Būtų gerai, jei turėčiau pakankamai drąsos ir galėčiau atsiliepti ir tiesiai šviesiai jam pasakyti, kad nenoriu turėti nieko bendro su juo. Vietoje to, aš tiesiog nekelsiu ragelio.

Tikriausiai aš irgi esu bailė.

Make a Comment

Parašykite komentarą

5 atsakymai to “Debesuota su pragiedruliais”

RSS Feed for Varpos ir Vaginos Comments RSS Feed

idomu idomu ;]

O visgi – tai ka manai apie analini? Ar pvz. susitikus su
bernioku pirma karta, kaip chia pasakoji, leidi jam
i rudaja inkisht? Papasakok nu kaip yra – nereik chia
tra lia lia kaip nemandagei parashiau ar nekulturingai.
Pats blogas jau slykschiai dvelkia – pakalbekim
apie tai kas idomu.

give me more whiskey, for god’s sake!

Niekada nevelu ismokti buti drasiam. Na beveik niekada. Bet manau tau iki to laiko, kai bus per velu dar oooj toli🙂

patikek.. labai lengva prisiristi prie zmoniu kuriu nepazisti, net kuriu nesi mates, uztenka kad jie tave suzavi ir viskas..
o po to gydyk sirdi..


Where's The Comment Form?

    Apie

    Dar viena sostinės mergina rašanti apie savo intymius nuotykius ir seksą. Tai taip pat originalu, kaip ir atsakymas vaikinui ar merginai “Buvau užimta”, kuris tau skambino ar rašė el. laiškus ir kuris tau nepatinka.

    RSS

    Subscribe Via RSS

    • Subscribe with Bloglines
    • Add your feed to Newsburst from CNET News.com
    • Subscribe in Google Reader
    • Add to My Yahoo!
    • Subscribe in NewsGator Online
    • The latest comments to all posts in RSS

    Metainformacija

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

