Kodėl Coliukė nesidalina obuoliais?

Posted on sausio 29, 2007. Filed under: Gyvenimas, Lova, Vaikinai |

Aš turiu draugę, kuri gyvena “atviroje” santuokoje. Vien tik mintis apie neribojančią santuoką sutuoktiniams, priverčia sukilti mano pusryčius aukščiau bambos.

Vadinkit mane senamadiška, bet mintis apie santuoką, kur abu sutuoktiniai vis dar vaikšto į kairę ir į dešinę man yra šlykšti.

Ar vienas iš pagrindinių santuokos aspektų neturėtų būti tai, kad nebereikia vaikščioti į pasimatymus? O taip pat, argi intymūs santykiai su vienu žmogumi nepakankamai išvargina? Iš kurgi šie poliandrai (Poliandrija — gurpinės santuokos forma) randa tiek daug laiko ir energijos, kad dar spėtų puoselėti ir antrus, ir trečius santykius? Nekalbant jau apie tai, kaip sunku rasti žmogų su kuriuo tau būtų gera, lengva kalbėti ir su kuriuo būtų geras seksas. Argi yra tokių atliekamų žmonių? Arba tikrai egzistuoja gerosios fėjos, apie kurias mes nežinome, arba šie žmonės yra neįtikėtinai sėkmingi, arba jie ne tokie išrankūs kaip kad aš.

Statau visą savo atlyginimą ant paskutiniojo varianto.

Ta mergina, iš “atviros” santuokos, yra simpatiška, netgi seksuali. Aš nebuvau sutikusi jos vyro, bet man teko matyti jo nuotraukas ir jis nei gražus, nei seksualus.

Žinoma, jis gali būti nefotogeniškas ar būti nuostabiausia asmenybe pasaulyje, o gal net turėti penį sulyg alaus skardine, tad aš nesiimsiu spręsti.

Esmė ta, kad aš buvau susitikusi su vienu iš jos kitų vaikinų, kuris nebuvo ypatingai dailus. Mergina kaip ji, jei kalbėsime tik apie išvaizdą, galėtų ir turėtų sugebėti gauti žymiai geresnius vaikinus. Man dar teko matyti ir dar kito vaikino nuotrauką ir jis irgi visiškai nepatrauklus.

Iš vienos pusės, labai malonu žinoti, kad mes niekada nesipešime dėl vaikinų, bet iš kitos pusės, aš esu pritrenkta, kad tokio grožio mergina renkasi tokias pabaisas. (Ir mes visi žinome, kad yra baisūs ir BAISŪS vaikinai, ir aš kalbu apie pastarąjį variantą). Kurgi čia pakastas tas šuo?

Mano manymu poliandrai yra vienas didelis išsidirbinėjimas. Jie galėtų tiesiog atsistoti ir garsiai sušukti — “Niekada nerasiu to vienintelio, tad aš apsistosiu ties daugeliu. Tuo pačiu metu. Netgi prie prastesnių”.

Pripažįstu, aš pati nesu naivi ir nemanau, kad rasiu tokį žmogų, kuris patenkins mane visose srityse, bet tam ir reikalingi draugai. Taip pat, kai aš myliuosi su žmogumi, kurį aš esu įsimylėjusi, idėja pasipisti su kažkuo kitu visiškai manęs negundo (nebent jis būtų ypatingo grožio Holivudo žvaigždė).

Ir aš tikrai net nenorėčiau įsivaizduoti savo mylimojo nuogo su kažkuo kitu, išskyrus mane. Žinoma, idėja sugulti į lovą tryse yra truputi gundanti, bet taip pat ir šiek tiek keista, gluminanti ir kvepianti dvigubu darbu.

Nežinau ar toks mano nusiteikimas prieš poliandriją daro mane davatka. Tiesa pasakius, aš žinau, kad atsakymas būtų neigiamas, žinant, kad per pastarąsias dvi naktis turėjau du vienos nakties nuotykius (tai tikrai buvo kekšikas savaitgalis, na ir ką tu man padarysi, Kaisa?).

Kai kurie iš Jūsų gali pasakyti, kad aš neigiamai žiūriu į “atvirus” santykius dėl to, kad nepakankamai pasitikiu savimi ar savo meilužiu, o gal net esu egoistiška.

Nepasitikinti savimi? Tikrai ne. Aš esu nuostabi ir aš tą žinau.

Nepasitikiu savo vaikinu? Tik tada, kai santykiai būna supisti.

Egoistiška? Gal truputį. Bet net jeigu aš ir bandau kažką “prisispausti” prie savęs, aš esu visai nieko prieš, jei man bus atsakyta tuo pačiu. Mano nuomone, žiupsnelis pavydo santykiuose yra visada gerai, nes tai tik primena mums, kad turime nuostabų žmogų savo gyvenime — žmogų, kurį kiti pastebi ir kurio trokšta, ir žmogų, kurio tu nenori paleisti.

Dar prisimenu, kaip mokykloje mus visus mokė, kad dalintis daiktais yra gerai, bet niekas mums nesakė, kad reikia dalintis ir meilužiais. Teoriškai, tol kol susirasiu nuostabų vaikiną, kurį galėsiu vadint savo, visi mano santykiai bus “atviri”.

Nepaisant to, niekada nesusidėčiau su vyru, kuris susitikinėtų su kitomis moterimis.

Net jeigu ir atrodo, kad aš šiuo metu esu kalė, mano planuose yra susirasti žmogų, prie kurio ir galėčiau apsistoti. O kai tai padarysiu, prisiekiu Dievu, aiškiai pareikšiu, kad mūsų santykiai bus be jokių “obuolių dalybų”. Vadinkite mane skūpia…

Make a Comment

Parašykite komentarą

11 atsakymai to “Kodėl Coliukė nesidalina obuoliais?”

RSS Feed for Varpos ir Vaginos Comments RSS Feed

Pirmiausia norėčiau užsiminti dėl nekorektiško grožio suvokimo. Taip, žinoma, yra stabai, kurie diktuoja pasauliui grožio etaloną, tačiau seniausiai aišku, kad taip suprantamas grožis nesusideda vien iš idealiai simetriško veidelio ar ištreniruotos “subinės”…

Ir užkabino paskutinis sakinys {… aš šiuo metu esu kalė, … susirasti žmogų, prie kurio ir galėčiau apsistoti. O kai tai padarysiu,… be jokių “obuolių dalybų”.}. O kaip manai, kaip vertins tavo antroji pusė tave dėl kekšiško gyvenimo būdo? Kaip jausis ta antroji pusė, kuomet einant gatve atsisukę vyrai apkalbinės tave, kad miegojai su krepšinio komanda(ir priešininkų)? Kai (galbūt) jo draugai sakys `o taip, ji išties gerai pasidrasko lovoje`. Ar tas `duonos ir linksmybių` gyvenimo būdas neprives prie to, kad nelabai atsiras vyras, norintis įsipareigoti su mergina, kurią apturėjo po kelis skirtingus vyrus kas savaitgalį? Galbūt ir tavo bendradarbis, bijodamas sutrikdyti darbo atmosferą nepasirašė su tavimi pavakarieniauti(kitaip tariant, tiesiog padulkinti)?

Čia tik šiaip, galbūt bus idėja kitam postui. Gero vakaro.

matau, esi patyrus pasimatymuose. Sakyk, ar neteko su gyku?

:)))
nu ir ka jums pasakyti.
Gi veteranai raso.

Cia turetu buti blogo pavadinimas kai protas is paskos vaiksto

matyt nėra meilės…. ko gero, kai baigias meilė prasideda pareiga…..kiek esu girdėjęs jei meilėje yra pasirinkimas, jis bet kuriuo atveju yra labai blogas(turiu galvoje negeras :))

Tiesa sakant, net labai idomus straipsnis coliuke…😉 tik as tau turiu net keleta klausimu… 1)kas tau yra nuostabus vaikinas ir kaip tu tikies toki susirasti, kai esi, atsiprasau uz fraze, nesukiai prieinama…2)tu parasei tokia fraze: “Nepaisant to, niekada nesusidėčiau su vyru, kuris susitikinėtų su kitomis moterimis.” zinai, mano draugas sustikineja su kitomis ir sako, kad man yra istikimas. Jam atseit to reikia del to, kad patenkintu savo ego or so…As juo besalygiskai pasitikiu ir netikiu, kad jis mane isduotu…kaip manai, as naivi?

Brūkšneli, kai jo draugai sakys “O taip, ji išties gerai pasidrasko lovoje” — jie bent jau nemeluos.

JN, ne, su moksliukais susitikinėti tikrai neteko, nebent jie moksliukai dienomis, o vakarais normalūs žmonės.

Nohobo, o ką manai apie tokius pavadinimus “Kai protas paskui penį vaikšto”? Manau labiau suintriguotu.

Nustebusi, nespręsk apie knygą iš viršelio. Nemanau, kad esu lengviau ar sunkiau prieinama negu kita Lietuvos mergina. Ir taip, tu naivi.

Mielieji ir mielosios, susipažinkite — ponas dvigubi standartai. Tikrai nesigailiu nei dėl vieno savo žengto žingsnio. Man sekso reikia tiek pat, kiek ir jums, nesvarbu tu vyras ar moteris, tik kažkodėl Lietuvoje dar tai labai sunkiai priimama.

Nieko tokio. Tam aš čia ir esu.

Koks turetu but tavo idealus vaikinas, coliuke?

Šaunuolė, tęsk.

Ir tu pralosi savo atlyginima🙂 Laisvu laiku uzmesk aki i Erich Fromm – menas myleti, jei dar nesi uzmetus. Turetu patikt.

keistai tu chia kalbi. skai nenoretum pasipisti tik shiaip sau, bet jei tai butu grazhi kino zhvaigzhde sutiktum. prieshtarauji savo zhodzhiams.

tas pats yra pasakyta ir apie kita dalykeli. tu kituose zhmonese matai kazhka blogo, bet savyje to blogio atsikratyti nenori. tas yra nesazhininga. ka daro kiti yra amoralu, bet jei ta pati tu darai, tai sveika?

beje, idomu ar sutikus ta ishrinktaji jis tave imti nores, nes tu kalbi vien tik apie grozhi (matau tos manijos apsesta esi). bet ne jame visa esme yra.

neapgaudinek saves!

na,akivaizdu jog nera taip viskas grazu kaip piesiama. Tas laisvo gyvenimo stilius bruozas,tik retai atveda ten kur istiesu nori atsirasti. Kazkodel esu isitikines,jog salia taves vargu ar atsiras vyrukas (pavadinkim-idealas (kitaip tarent tai kokio tu nori)) zinant tavo praeiti.Taip,toks gyvenimo stilius as sakyciau yra pats lengviausias,kai perdaug apie nieka negalvoji. Manau cia laiko klausimas. O jei ir atsiras tas zmogus kuris tau atrodys jog cia TAS,manau jis butinai bus tokio stiliaus kaip ir tamsta. Tai tiek.


Where's The Comment Form?

    Apie

    Dar viena sostinės mergina rašanti apie savo intymius nuotykius ir seksą. Tai taip pat originalu, kaip ir atsakymas vaikinui ar merginai “Buvau užimta”, kuris tau skambino ar rašė el. laiškus ir kuris tau nepatinka.

    RSS

    Subscribe Via RSS

    • Subscribe with Bloglines
    • Add your feed to Newsburst from CNET News.com
    • Subscribe in Google Reader
    • Add to My Yahoo!
    • Subscribe in NewsGator Online
    • The latest comments to all posts in RSS

    Metainformacija

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

