Flirtavimo menas

Posted on sausio 30, 2007. Filed under: Flirtas, Gyvenimas, Vaikinai |

Neseniai mano draugė pastebėjo mane flirtuojančią su vaikinu, kuris man žiauriai patinka (pavadinkim jį Misija Neįmanoma, nes būikim atviri, man niekaip nepasiseks). Jos pastaba buvo, kad aš neparodžiau jokių signalų, kad jis man patinka ne kaip draugas. Misija Neįmanoma nėra žmogus su kuriuo aš jausčiaus ypatingai jaukiai flirtuodama, dėl kelių priežasčių, į kurias čia nesigilinsime, o ir pati su juo nesusitinku pernelyg dažnai, kad laikyčiau jį daugiau nei paprastu pažįstamu.

Tačiau šis įvykis privertė mane susimąstyti. Aš laikau save pakankamai kompetetinga šioje srityje, bet retkarčiais tiesiog pati neypatingai stengiuos. Kartais aš paprasčiausiai erzinsiu vaikiną arba įsivelsiu su juo į ginčus, vietoj to, kad jį liesčiau ar klapsėčiau savo blakstienomis, žiūrėdama į jį, ar daryčiau dar kokį mėšlą, kuri daro merginos, kad prisiviliotų vaikiną. Mano manymų tai tiesiog evoliucionavusi kasų tampymo darželyje forma suaugusiųjų pasaulyje, išskyrus tai, kad kasas dažniausiai tampau aš pati. Ši technika ypatingai dažnai man suveikdavo su vyrais, kurie yra gan arogantiški ar pernelyg pasitikintys savimi.

Kad ir kaip bebūtų, ne visi vyrai vienodai sureaguoja į subtilų ginčą. Vyrai ir subtilumas — prasta kombinacija; tiesmukiškas priėjimas yra kiekvieno Lietuvos vaikino kredo. Deje, tai prieštarauja pačiai flirto prigimčiai.

Flirtavimas tikrai neskirtas bukiems. Filrtavimas, tai “signalų” siuntimas, kad vaikinas viską daro gerai. Ne visi iš jų viską daro gerai. Kiek kartų Jums, mielosios, teko vaikinui pasakyti, kad mergina jo domėjosi ir kaip atsaką į tai iš vaikino lūpų išgirsti “Tikrai?”

Prisipažįstu, aš pati dažnai ne taip suprantu tuos signalus. Merginos pratusios viską giliai analizuoti ir įdėmiai stebėti vyrų elgesį, kitaip mes nediskutuotume valandų valandas apie “ką manai galėjo reikšti kai jis pasakė/padarė tą?”

Šį savaitgalį su keliom draugėm buvom Gravity klube. Buvom linksmos ir truputį išgėrusios. Tuo metu įėjo keletas vyrų, kuriuos aš iš karto pastebėjau, nes:

a) Jie buvo gerokai vyresni, nei mus supantys vaikinai (spėčiau, kad jiems buvo nuo 30 iki 40 metų) ir

b) Vienas iš jų buvo tikrai labai patrauklus (pavadinkim jį Clooney, nes jis buvo tikrai seksualus viengungis).

Aš nepastebėtai užėmiau tokią poziciją, kad stovėčiau tarp Clooney ir jo draugo. Jo draugas pradėjo manęs klausinėti įvairių klausimų, o aš buvau pakankamai mandagi, kad į juos atsakyčiau, bet su kiekviena įmanoma situacija į pokalbį stengdavausi įtraukti ir patį Clooney, kol jis pasišalino, leisdamas jo draugui flirtuoti su manimi (žinau, kad vaikinai turi signalų, kaip apie tai pasakyti be žodžių).

Clooney ir aš pradėjome kalbėti apie muziką, nes jis buvo neypatingas šokių muzikos žinovas. Aš jam papasakojau apie Nesakyk Mamai komandą. Jis atrodė tikrai sužavėtas, kad aš tiek daug žinau apie muziką ir tai buvo mano pirmoji užuomina, kad jam patinku (nes būkim realistais, kam rūpi ta muzika? Mes tiesiog pasinaudojome ja, kaip pretekstu flirtuoti).

Paklausiau kiek jam metų (39), o tada dar paklausiau:

“Tai kada nustojai klausytis muzikos?”

Jis nusijuokė.

Mes vis šnekėjomes ir perėjome prie šalimais esančio mažo staliuko, kas buvo tikrai nuostabu, nes ten galėjome susikurti savo asmeninę mažą erdvę.

Kartais aš tarsi aiškiaregė ir galiu pasakyti daug dalykų apie tam tikrus žmones. Vien tik žiūrint į Clooney, buvo keletas dalykų, kuriuos stipriai pajutau. Nežinau kodėl, bet tiksliai žinojau, kad jis gyvena Antakalnyje, ką jis patvirtino. Aš paklausiau:

“Tu kartais nesusijęs su reklama?”

Jis rodos to neišgirdo, todėl paklausiau kuom jis užsiima (nekenčiu šito klausimo, nes jis nuobodus, bet man tiesiog reikėjo išsiaiškinti ar mano nuojauta buvo teisinga).

“Aš dirbu reklamos agentūroje… Palauk sekundę, tu kartais manęs neklausei ar aš kažkaip nesusijęs su reklamą? Kaip tu tai sužinojai?”

“Tiesiog žinojau.”

“Ką tu dar žinai? Ar gali pasakyti iš kur aš?”

“Ne. Taip nieko nepavyks. Aš galiu pasakyti, kad tu nesi iš Vilniaus.”

Jis pasakė miestą, kuriame užaugo.

Tikriausiai 60 procentų klubo lankytojų buvo užaugę ne Vilniuje, todėl šiuo atveju galite mane vadinti šarlatane.

Clooney vis prašė, kad pasakyčiau jam ką nors dar apie jį, atsakiau, kad kartais turiu ir pati suklysti, nes kitaip gerokai save išgąsdinčiau. Tada juokaudama tariau,

“Gerai, kad tu ne Liūtas, nes net nebebendraučiau su tavim.”

Jis išsigandęs pasižiūrėjo į mane.

Aš atsidūsau. “Tik PRAŠAU, nesakyk, kad esi Liūtas.”

Jis išsitraukė savo vairuotojo pažymėjimą ir parodė savo gimimo datą.

Velnias.

“Jūs vaikinai mane persekiojat, kaip maras pastaruosius metus.”

[Keletas pavyzdžių… Vaikinas, kuris mane kabino ir laikė mane Viso Pasaulio Karaliene, o vėliau metė del savo ex? Liūtas. Meno žinovas, kuris buvo nuostabus lovoje, bet su kuriuo niekad negalėčiau draugauti? Liūtas. Ponas Bailys, patrauklus vaikinas iš mano darbo? Liūtas! Jei tiksliai prisimenu, netgi Jonas, pastarasis nuotykis, buvo irgi Liūtas. Net nekalbant apie kitus Liūtus, su kuriais teko pabendrauti per praėjusius metus ir kuriuos aš tikriausiai užblokavau savo galvoje.]

Jis paklausė, ką aš galiu pasakyti apie jo ženklą ir aš kaip visad pradėjau: išdidūs, nemėgsta nusileisti, patinka valdžia, gražios moterys ir pan.

“Neatrodo labai gerai.”

Aš padėjau savo ranką ant jo. “Bet nepamiršk apie gerąją pusę. Jie žino kaip patraukti žmones į savo pusę.”

Clooney tai patiko.

Mes dar truputį pakalbėjom, bet kadangi buvau šiek tiek apsvaigus nuo alkoholio, buvo sunku flirtuoti ir inicijuoti prisilietimus, nors jis laikė savo rankas prie savęs (kas, turiu pripažinti, šiek tiek mane suglumino ir privertė susimąstyti ar susidomėjimas buvo abipusis, nors iš kitos pusės buvo labai džentelmeniška).

Clooney ir jo draugas turėjo susitikti su kitais savo draugais, tad teko atsisveikinti. Aš buvau šiek tiek nusiminus, nes jis net nepaprašė mano telefono numerio, bet vos prieš jam išeinant, jis pasakė,

“Ar tu nieko prieš, jei aš tau duočiau savo kortelę? Arba jeigu tu turi savo?..”

“Aš turiu kortelę.”

“Matai, riteriai dar neišmirė”, pasakė jis su užuomina, kad geriau jis susisieks su manimi, o ne atvirkščiai.

Kai tą pasakė, aš supratau, kad jis gerokai skiriasi nuo kitų berniukų-vyrų, su kuriais man teko susidurti. Tai buvo vyras, kuris žinojo, kaip palenkti moterį į savo pusę ir vis dar išlikti džentelmenu. Pirmyn Clooney!

Tikrai tikiuosi, kad jis su manimi susisieks — būtų nuostabu su juo nueiti į pasimatymą.

Tie nelemti Liūtai…

Make a Comment

Parašykite komentarą

21 atsakymai to “Flirtavimo menas”

RSS Feed for Varpos ir Vaginos Comments RSS Feed

oho, panele auksto lygio😉 patirtis daro savo…;) as savotiskai bijociau but tavo drauge, nes toks ispudis, kad viska kiaurai matai….🙂

O koks tavo zenklas Coliuke ? Ir kodel ant tiek vyresni vyrai, ar manai kad nera tavo amziaus dzentelmenu ?

Kvepia pasvinkusiu 1998 metu Sex And The City su astrologinem priemaisom, kas visa si reikala daro stebuklingai pasvinkusiu, sakyciau netgi vertu seno cosmopolitan puslapio stomatologo laukiamajam. Tai taip pat netikra kaip ir Clooney. Jis juk ne asmenybe, jis personazas, jo tokio nera. Jei atsiranda ji megzdiojanciu/vadinanciu/siekianciu/garbinanciu, jie zaidzia su fikcija. Coliuke, mano akim, tik dar vienas Bridzitos vardas. Toks pat fiktyvus.
Paraskyk kokia esi kitokia!

P.S. But geriau – Peniai ir Vaginos. Arba Varpos ir Makstys:) Ir delei zaismes moters lyties atributas galetu pavadinime skambeti pirma. Butu neiprasciau. Dabar regis norejai tokio blogo, kuris tave pacia gasdina.

Somalini, neaiskink kitiem, kaip rasyt. Net bjauru skaityt tokius sovinistiskus, arogantiskus komentarus.

Kas cia per briedas? Kazkoia dar viena goliduviska nesamone? Kas cia susapnavo sita vienoliktokes rasineli? O tie kurie tiki kad cia tiesa linkiu suvalgyt vatos.

ar paklausei, kad viengungiu laikai?😉 nes jeigu ne, tai gali buti susidariusi klaidingą iliuziją. o neteisingos iliuzijos veda prie nusivilimų.

Nustebusi, kas cia dabar? Manau, mano kritika argumentuota, manau i tema, toli grazu neaiskinu kaip kam rasyti, komentaras yra mano vieno nuomone. Arogancijos cia tiek pat kiek kritika gali but autoriu menkinanti, o sovinizmas cia prie ko tai neikirtau. Pasitikslink zodzius pries apsivardziuodama🙂

Aš Liūtas😉 Sunku su tom moterim, visos per prastos liūtam😉

Vaikai nu gi uzteks visiems smelio dezes. Gyvenkit draugiskai🙂

Manau, tau pavyko užmegsti kontaktą su Ligitu, o sutrumpinus – Lygiu.🙂
Visi požymiai + dar Liūtas

Ehh Coliuke, keistas tu padarelis..skaitau tavo straipsnius ir susidarau ispudi kad idomi ir protinga mergaite esi. Bet tavo poelgiai sako visai ka kita..Zinoma turiu omeny, kad “sako” man..todel ir noriu taves paklausti kodel uzsiemi “medziokle”? Jauti azarta ieskodama nauju sekso partneriu? taip ieskai meiles? ar taip pyksti ant nepasisekusios meiles? o gal cia nenumaldomas sexo troskimas?…leisk tave suprasti

aha, man tas pats su vandeniais..
jau pykint pradeda, kai tai isgristu…

Hmm..
Man patinka, jog esi moteris, kuri žino ko nori ir yra harmonijoje su savo seksualia, išdykusia puse, bei nebijo imti iš gyvenimo tai, ką jis pasiūlo.
Nors tarp mūsų turbūt niekada nieko nebūtų, aš net nežinau ar tu išvis esi mergina…visokių veikėjų juk šiais laikais internete būna:)

lankydavaisi “cafe de pari”?

Kaip dzentelmeniska :)) Vis delto, perskaicius visa tavo bloga sis vienintelis atvejis vertas komentaro. Nors ir yra sakanciu kad tu labai patyrus (pati irgi nesigini), vis delto sis atvejis priverte suabejoti. Ne, ne tavo patirtim, o tavo sugebejimu bendrauti su tokio tipo zmonemis. profesionalu:) juk taip paprasta apzaisti tokias kaip tu.. ypac dzentelmeniskumas.. taip taip, mes dzentelmeniski (beje, tai nera vaidyba, kol patys to norim ir tuo tikim), taciau situo puikiai naudojames apzaisdami visas moteris. Tu per daug standartine. Ir “uzsirovei” ant zmogaus, kurio asmenybe tau ne pagal jegas “suvystyti”:) nors tame nieko blogo nematau:) galiu netgi pasakyti kas bus toliau;) Su tavim jis susisieks. bet tik tada kai tikrai nuobodziaus (matai, tokiem pasimatymam tokie zmones specialiai laiko neskiria). ir per antra pasimatyma jis rankas laikys salia, ir bus lygiai toks pat dzentelmeniskas. tada jau leis tau suzinoti kazka (cia jau jam sprest, daugiau noredama neisplesi) apie jo itin nuostabia asmenybe, pomegius bei ispudinga isprusima:) kas toliau? jei pavezes tave namo, bus lygiai toks pat “nerangus” ir neskubes buciuotis atsisveikinant. netgi nekaltai:) o kam? Juk iniciatyva turi rodyti tu. jo pareiga atsisakyti. iki tol kol pajaus kad tu sedi jo “kiseneje”:) juk suvystyti moteriai nei buciniu nei prisilietimu nereikia. netgi po pirmo “rimto” bucinio (aisku, tavo iniciatyva), jis pirmas tikrai nelys buciuotis. bent jau ta vakara. bet bucinius mielai priims. juk taip smagu buti trokstamam:) vienintelis dalykas kuris tau teikia vilties, kad numeri pasiule jis:) velgi, kokia prasme flirtuoti, jei su “auka” nutruksta tolesni santykiai? Bet kaip jam buvo sunku prie taves prieiti ir PIRMAM kazka pasiulyti.. sunku kovoti su tuo vidiniu isdidumu:) bet ir pazaisti toliau norisi:)
Sekmes tau bet kuriuo atveju, lauksiu tolesniu komentaru, tikrai sudominai.
Dar vienas dzentelmenas. Liutas:)

Primena beigbeder’io knygas🙂

nu nu idomu kas cia tokia per nereali viliotoja dabar🙂
butu idomu susitikti ir paziureti kas jus per viena, jei aisku isdrystumete.
reikia gal ir man blog’a savo atidaryti, galesite paskaityti kaip tokias kaip tu (ir ne tik) vynioju ant visu turimu ir neturimu pirstu ir kas idomiausia jos dar ir patenkintos lieka🙂

istorija SUPER

na gal as cia ne i tema…bet man sakykim butu idomu isgirsti autores komentaru komentarus.

a kokio velnio jus cia taip ja kritikuojat ir aiskinant kad ji viska tik blogai daro? man tai atrodo, kad cia tiesiog daug zmoniu, kurie tiesiog pavydi. man tai faina paskaityt, kad ji tokia, gal ir daro klaidu, bet tai visi taip darom… paskaitai, kaip kokius delfi komentarus. rodos gi, kad kitas lygis cia.

kaip prarasti nekaltybe?🙂


Where's The Comment Form?

    Apie

    Dar viena sostinės mergina rašanti apie savo intymius nuotykius ir seksą. Tai taip pat originalu, kaip ir atsakymas vaikinui ar merginai “Buvau užimta”, kuris tau skambino ar rašė el. laiškus ir kuris tau nepatinka.

    RSS

    Subscribe Via RSS

    • Subscribe with Bloglines
    • Add your feed to Newsburst from CNET News.com
    • Subscribe in Google Reader
    • Add to My Yahoo!
    • Subscribe in NewsGator Online
    • The latest comments to all posts in RSS

    Metainformacija

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

