Praeiviai nepažįstamieji

Posted on sausio 31, 2007. Filed under: Gyvenimas |

Vieną dieną mano svajonių vyriškis parašys skelbimą laikraštyje, kuriame bus paminėta, kad jis matė mane einančia gatve/sėdinčią kavinėje/apsipirkinėjančią parduotuvėje ir buvo taip pakerėtas mano grožio/elegancijos/šypsenos, kad jo širdis pradėjo stipriau plakti ir neišdrįso prieiti prie manęs ir ką nors pasakyti, o dabar dėl to save labai graužia ir negali užmigti naktimis.

Žinoma, o kitą dieną aš išskleisiu sparnus ir vietoje to, kad važiuočiau į darbą automobilių, į ji skriste nuskrisiu.

Vienas nuostabus dalykas, kuris man patinka, kai gyveni sostinėje, tai tas, kad kasdiena susiduri su įvairaus plauko ir kirpimo žmonėmis, kurių daugelis yra patrauklus ir įdomūs.

Kita lazdos pusė yra ta, kad tu pastoviai susiduri su šiais žmonėmis, bet labai retai su jais užmezgi kokį nors kontaktą.

Tai nutinka nuolat.

Pavyzdžiui, praėjusią savaitę aš sutikau nuostabiai patrauklų vaikiną — dvi dienas iš eilės. Aš buvau jį mačiusi ir anksčiau ir panašu, kad jis taip pat atpažino ir mane. Jis iš tų vaikinų, kurie su kiekvienu kartu, kai tik į juos pasižiūri, tampa vis gražesni ir patrauklesni, o kai su jais susipažįsti — nuo jų nebeįmanoma atplėšt akių (žinoma, jei jis turi patrauklią asmenybę, bet aš nespręsiu apie knygą iš viršelio).

Jis skaitė George Orwell knygą, tad nusprendžiau, kad mažų mažiausiai yra aukštesnio nei vidutinis intelekto (taip taip, pritariu… Bet turite sutikti, kad tai kur kas geriau nei Dan Brown).

Kitą dieną aš sau pasižadėjau, kad jei sutiksių tą patį vaikiną padarysių ką nors, kad leisčiau jam suprasti, jog jis drąsiai gali prieiti — šyptelsiu ar linktelsiu savo galvele. Ir štai jis, jau sėdi toje pačioje kavinaitės vietoje, kaip ir praėjusią dieną. Vos tik atsisėdau už stalelio priešais jį, jis išsitraukė savo knygą ir pradėjo skaityti, vengdamas net menkiausio akių kontakto. Ech…

Kam gi tau daryti gyvenimą dar sudėtingesniu George Orwell?

Vietoj to, kad bandytume užmegzti bent menkiausią kontaktą, mes pradėjome žaisti žaidimą “Aš pažiūrėsiu į tave, kai tu nebežiūrėsi į mane” žaidimą.

Šiandien negalėjau laiku išeiti papietauti…

Vis dar tebegalvoju, ar jis pietavo toje pačioje kavinaitėje, toje pačioje vietoje, tuo pačiu laiku.

Šis atvejis vienas iš daugelio ir aš nesu viena. Jeigu visgi būtų išleistas laikraštis, kuriame būtų talpinami skelbimai apie pražiopsotas progas užkalbinti savo svajonių žmogų, jis būtų 5 tomų (bet turiu pripažinti, kad būčiau pirmoji, eilėje prie tokios knygos-skelbimo).

Aš net neįsivaizduoju, koks galėtų būti sprendimas. Kiekvieną dieną aš matau žmones, su kuriais norėčiau susipažinti ir pakalbėti, bet arba esu pernelyg socialiai suvaržyta arba pernelyg skubu savo reikalais, kad užmegsčiau bent menkiausią kontaktą. Vietoje to aš tiesiog praeinu pro juos arba visus pietus prasislapstau už savo nešiojamo kompiuterio ar knygos. Kaip ir daugelis mūsų.

Pasaulyje “Aukštyn kojom” viskas būtų kitaip. Būtų visiškai normalu prieiti prie žmogaus ir pasakyti:

“Aš visiškai tavęs nepažįstu, bet tu turi kažką tokio, kas privertė mane prieiti ir tiesiog pasisveikinti. Gal tu ir turi gyvenimo draugę, o gal mes net nerasime nieko bendro, o gal aš nebūsiu tavo tipo mergina, bet man malonu bus bent pabandyti. Labas, aš Coliukė.”

Gaila, bet aš gyvenu ne tokiame mieste.

Bet kol kas, man vis dar teks vartyti laikraščių skelbimus…

Make a Comment

Parašykite komentarą

9 atsakymai to “Praeiviai nepažįstamieji”

RSS Feed for Varpos ir Vaginos Comments RSS Feed

Gyvenime nesugalvociau rasyt skelbimo. Juk taip paprasta prieit ir uzkalbint. Aisku paprasta tik tada, jei labai nori. Na arba girtas🙂

Gal tu mane matei?

Jeigu bandai uzmegzti akiu kontaktai tai butinai ji nutrauk po 2 sekundziu, ziurek zemyn ir sypsokis.. Tada jam bus daug lengviau prie taves prieiti.

Tuo tarpu vyrukai turetu daryti atvirksciai – visiskai nenutraukti ir vos vos nusisypsoti (jeigu issisiepsi kaip nesveikas, tai pamanys, kad ji pirma moteris kuri tau nusisypsojo ir turesi siek tiek maziau sansu) + tuc tuojau privalai prieiti(geriausias momentas). Jeigu lauksi kazko tai moteris palaikys tave bekiausiu ir galesi ja praktiskai pamirsti, jeigu neturi igudziu.

R_G — tiktai ne dieną. Nežinau kodėl, bet dieną jaučiuos susikausčius.

George Orwell — tikrai taip, labai panašus tavo raštas į jo.

Siela — dėkui už patarimus, bet aš ne vyrukas ir tą antrą dalį galėjai net praleist. Be to, antroji ta patarimo dalis… Praktiškai bevertė. Ne viskas priklauso nuo to ar tu prieini iš karto ar ne. Jei vaikinas iš kavinės prieis prie manęs rytoj — nepalaikysiu jo bailiu, juolabiau kažkiokiu bekiaušiu ar skystuoliu.

Kada labiau pridetum i kelnes, kai prieitu po kokiu triju dienu taves stebejimo ar IS KARTO?
Gali siaip sakyti ka nori, patikrinta milijonu kartu..:) Merginos daug palankiau elgiasi kai tai padarai tuojaus pat. Tai beje nera samoningas procesas. Tu pvz gali sakyti, kad intelektas ir visa kita tau labai svarbu, bet daug idomiau kai vyras paerzina moteri (kas tavo manymu yra flirtas)?

Coliuke as turejau omeny, kad vaikinas turetu uzkalbint, o ne tu. Jei neprieina ir neuzkalbina, tai arba nenori arba baimes jausmas stipresnis uz nora. O kokia nauda is bailio🙂
Manau, kad damos apskritai neturetu pirmos prieiti ir kalbinti. Galima sukurti pokalbi tarkim numetant salikeli, kad jis ji pakeltu ir tokiu budu uzsimegztu dialogas. Bet cia jau viskas priklauso nuo to kiek ji yra dama, o jis dzentelmenas.

labai maloniai skitosi Tavo sukurtas tektas..

ar lankeisi Cafe de Paris savaitgaliai pries pora metu?

1. Knyga nenusako zmogaus intelekto, apskritai jei skaitai knygas tai dar nereiskia🙂 kad smegeninej apelsinas randas.
2. Gyveni svajoniu pasaulyje
3. Ir vel kazkoks kompleksas – trumpai prieini ir duok knyga pabendrausim.

Tai visgi gyvenimo eksperte🙂 ar kartais nepergerai save vertini?

Kuo daugiau cia paskaitau tuo labjau isitikinu kad esi kompleksuota kaip tankas🙂 ir negali niekaip sito pripazinti.


Where's The Comment Form?

    Apie

    Dar viena sostinės mergina rašanti apie savo intymius nuotykius ir seksą. Tai taip pat originalu, kaip ir atsakymas vaikinui ar merginai “Buvau užimta”, kuris tau skambino ar rašė el. laiškus ir kuris tau nepatinka.

    RSS

    Subscribe Via RSS

    • Subscribe with Bloglines
    • Add your feed to Newsburst from CNET News.com
    • Subscribe in Google Reader
    • Add to My Yahoo!
    • Subscribe in NewsGator Online
    • The latest comments to all posts in RSS

    Metainformacija

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

