Kibernetinė meilė

Posted on vasario 2, 2007. Filed under: Gyvenimas, Pasimatymai |

Gal dėl to, kad lauke šalta ir tamsu, gal dėl mano PMS, o gal dėl to, kad nei Clooney, nei joks kitas mano Potencialusis su manimi nesusisiekė — seklbiu šią dieną sušikta diena neturėti vaikino.

Aš jau kurį laiką neturėjau “vienišumo” juostos savo gyvenime. Tiesą pasakius, pastaruosius kelis mėnesius aš buvau išsvajotoje vienišių žemėje. Aš esu patenkinta savo karjera ir socialiniu gyvenimu, o atsitiktiniai “nuėjimai į kairę” neleidžia man apkerpėti, susitraukti į kamuoliuką ir pamiršti, kad aš esu moteris.

Bet kartkartėm, visi geri dalykai kažkur dingsta ir galvoje išgirstu įkyrų balselį. Mes visi jį pažįstam ir žinom, ką jis pasakys:

“Visi susiras savo antrąsias puses išskyrus tave. Tu visą savo gyvenimą nugyvenis visiškai viena.”

Aš žinau, kad tai netiesa. Jauna, graži, protinga, elegantiška mergina kaip aš tikrai susiras savo berniuką… Anksčiau ar vėliau… Tačiau šiandien galiu pasakyti, kad tai bus kur kas vėliau. Vėliau negu aš turėsiu kantrybės sulaukt.

Neturiu nieko prieš laukimą, aš prie to pratusi. Aš jau geriau būsiu viena, negu su man neskirtu žmogumi — turiu daug darbų, kad užmusčiau tą laiką. Ko aš tikrai norėčiau, tai ženklo, kad visgi tai tikrai įvyks. Kokio nors kosminio signalo, kuris patvirtintu, kad nebeilgai teks groti solo partiją. Nereikia man jokių video raklamų ACM ekranuose su užrašais “Pralinksmėk. Coliuke! Jis jau ateina!”

Visiškai pakaktu ko nors mažo ir paprasto: šypsenos, bučinio, komplimento.

Aš neturiu nieko prieš būvimą vienišai, bet dabar aš noriu būti šalia kitų. Noriu eiti į pasimatymus. Kadangi susitinku su tiek daug (kas nėra labai daug) vaikinų molekulių erdvėje, asmeniškai, įvairiose vietose, tai reiškia tik vieną išeitį: interneto pažinčių svetainės.

*fone žaibuoja ir griaudžia*

Pažinčių svetainės yra vienas iš nuostabiausių ir baisiausių dalykų, kurie galėjo įvykti pasimatymų pasaulyje. Geroji pusė yra ta, kad net ir pats didžiausias debilas gali sau susirasti merginą/vaikiną su kuria/kuriuo galės nueiti į pasimatymą. Baisioji pusė yra ta, kad tu nueini į pasimatymą su didžiausiu debilu.

Dėka įvairių Lietuvos pažinčių svetainių, aš susiradau daug puikių draugų, radau gerų sekso partnerių ir išgyvenau pačių juokingiausių-absurdiškiausių savo gyvenimo akimirkų, bet tikrai niekada nesitikėjau ir nesitikiu sutikti savo sielos draugo internete. Žinau daug žmonių, kurie to tikisi, bet aš tiesiog savo viduriais jaučiu, kad nebūsiu viena iš jų.

Bet tai neatgraso manęs karts nuo karto prisijungti prie savo account ir palaikyti viltį. Aš stengiuos eiti į kuo daugiau renginių, kuriuose būtų daug nepažįstamų žmonių, bet tokią dieną kaip ši, kai mano kalendorius tuščias ir laukia nuobodus vakaras namie, tikrai žinau, kad neatsilaikysiu interneto pagundom.

Kartais jaučiuos lyg bėgčiau vietoje… Rašai žinutes nepažįstamiems, gal po to su jais susitinki ir vėl pradedi iš naujo. Judesys be progreso. Bet net ir tai man duoda keistą vilties jausmą. Gal vieną dieną man nebereikės to daryti.

Gal aš “atsijungsiu” visam laikui.

Make a Comment

Parašykite komentarą

12 atsakymai to “Kibernetinė meilė”

RSS Feed for Varpos ir Vaginos Comments RSS Feed

nu baik baik

Jei as tingiu kur nors eiti, tačiau noriu susirasti kelias merginas, kuriom paskirčiau susitikimus tarkime kitą savaitę, internetas yra labai patogus dalykas..blogai tai, kad virtualus bendravimas nėra pilnavertis bvendravimas…juk tiek daug i jį netelpa…žvilgsnis – kibirkštėlė akyse, prisilietimas, išskiriantis į kraują daugybe endorfinų ir netikėtai priverčiantis jausti malonumo bangą, užplūdusia kūną…visur…ten kur reikia.., kvapas, kurį taip malonu užuosti, garsas..
Norėčiau surasti tokį žmogų, kuriam jausčiau ir kūnišką ir emocinį ir dvasinį ryšį.
Dabar turiu daugybę merginų, bet vistiek jaučiu tuštumą krutinėje.

internetas yra labai gerai. galima meluoti ir meluoti, o tada nueiti į pasimatymą ir pabandyti gauti tai ko siekei meluodamas.

🙂 :* Tu si vakara nuostabiai atrodai. As ateinu🙂

“tikrai niekada nesitikėjau ir nesitikiu sutikti savo sielos draugo internete”. Nereikia taip griežtai. Mano nuomone, internetas – tik susipažinimo viena iš formų. Kaip kavinė, gatvė, laiškai, telefonas. Tik tiek. Su savo beveik žmona susipažinau internetu, tik artimai bendrauti pradėjome kai gyvai susitikome. Internetinėje pažintyje nieko artimo nebuvo – internetiniai niektauzos ir tiek. O susipažinti ėjome tikrai ne tada, kai internete to užsigeidėme.
Taip kad, mano nuomone – tai tik forma.

mano viena drauge yra kazkada pasakiusi “jei ieskosi tobulo – liksi vienisha”. kaip manai, gal tai ir yra tavo problema?

O aš Tavo blogą į favorites įsivedžiau…
kartais visai užkabina, kai skaitai neabejotiną tiesą apie tai kas verda merginos galvoje… Juk visa tai bandom perskaityt ir nuspėt is poelgių ar akių. O cia tai tik skaitai ir darai išvadas:)
O kas dėl pažinčių internete tai visiškai sutiunku su Tavim. Laiko gaišimas, o jei dar ir labai patraukli esi tai geriau jau ir nepradet užsiiminėt niekais.

Šitas blogas kažkuom primena vieną moterų pamėgtą serialą. Kai kurios temos kažkur girdėtos. Dar parašyk, kad negali atsispirti brangiems bateliams…🙂

Man tai keista kaip žmonės vis dar skirsto santykius į “virtualius” ir “realius”..
Internetas yra puiki vieta susipažinti, bet santykiai ar susitikus klube, ar internete visuomet turi “real-life” ir “virtualią” puses. viena kitą papildo ir nėra taip svarbu kur viskas prasidėjo..

mes vienas kitą tai irc suradom ;P pritariu, kad tai viena iš bendravimo formų ir manau, kad nenuleisk ranku, viskas bus gerai ;P sėkmingai!

daugiau post’u daugiau post’u, laukiam cia visi daugiau tu post’u, labai idomu ir smalsu, kas bus toliau :DDDD

🙂 nzn internetines pazyntis muset tiems🙂 kas kazkokiu butu turi broblemu su bendravimu zmogau paimk telefona bent jau ir gyvai pasikalbek, bet matomai tada nebeturi ka pasakyti.
🙂 Zinai ir pasakymas debilas🙂 tai cia kaip pasizesi gal jis dziaugiasi kad eina su debile susitikti🙂 nepalgalvojai.

Toks ispudis kad save laikai tobuliausia😉 bet nesugebi pakelti minties kad tokia neesi🙂


Where's The Comment Form?

    Apie

    Dar viena sostinės mergina rašanti apie savo intymius nuotykius ir seksą. Tai taip pat originalu, kaip ir atsakymas vaikinui ar merginai “Buvau užimta”, kuris tau skambino ar rašė el. laiškus ir kuris tau nepatinka.

    RSS

    Subscribe Via RSS

    • Subscribe with Bloglines
    • Add your feed to Newsburst from CNET News.com
    • Subscribe in Google Reader
    • Add to My Yahoo!
    • Subscribe in NewsGator Online
    • The latest comments to all posts in RSS

    Metainformacija

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

